berkongsi idea, pendapat dan pandangan tentang kecantikan, keibubapaan, dan gaya hidup
(Alihkan kepada ...)
Home
Contact Me
About me
▼
Ahad, 16 Julai 2017
Travel Log : Gold Coast Australia Part 3 (Seaworld + Whale Searching Cruise)
›
Hi ! Lama naw gap untuk next entry perjalanan ke gold coast Australia ni ye. Dah July 2017 dah pun. Maknanya dua bulan lah takde mood na...
Rabu, 31 Mei 2017
Travel Log : Gold Coast Australia Part 2 (Currumbin Wildlife Sanctuary)
›
Hi! Jom kita sambung cerita perjalanan ke Gold Coast Australia 😉 Kami sampai di Coolangata Airport kira kira jam 640 pagi. Alhamduli...
Selasa, 30 Mei 2017
Travel Log : Gold Coast Australia (Itinerary)
›
Hi! Entry kali ni saya nak share pengalaman kami sekeluarga ke Gold coast Australia.. 🐨🐳🐬 Insyaallah saya akan kongsi itinerary ke Gold...
Rabu, 1 Mac 2017
Speech delay : Permulaan dan permulaan yang baru
›
Belum pernah lagi saya cerita perkara ni di mana mana media sosial secara panjang lebar. Sekarang tiba tiba tergerak hati nak tulis. Berk...
11 ulasan:
Jumaat, 10 Februari 2017
TRAVEL : LEGOLAND MALAYSIA (REVIEW)
›
Assalamualaikum. Let's just get straight the point, shall we? Maleh pulak aku nak karang intro. haha Kita start dengan HARG...
‹
Laman utama
Papar versi web